Συνεχίζεται η δίκη για το ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ

Συνεχίζεται η δίκη για το ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ

στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων (οδός Κυρ. Λουκάρεως)

αύριο Δευτέρα 29 Ιουνίου (4ος όροφος, Αίθουσα Δ100Β) ώρα 09.00 π.μ.

Διαβάστε το άρθρο για το ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ όπως δημοσιεύεται στη σελίδα του Συλλόγου Συνταξιούχων Ιονικής Τράπεζας Ιονική Ενότητα, που καλεί για μαζική συμμετοχή στη δίκη για την “αποεπένδυση” των 55,5 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης